Bedankt voor je herhaal betaling

Bedankt voor je herhaalbetaling!

Wij factureren iedere 7e dag van je huuropdracht het aantal dagen dat je gehuurd hebt.

Waarom doen we dit zo?:

We weten dan zeker dat je je product nog aan het gebruiken bent en dat je er dus ook voor wil betalen. Betaal je niet? Dan nemen we voor de zekerheid even contact op of er iets mis is gegaan tijdens retourneren. Ook kan het zo zijn dat je helemaal niet goed weet hoe je je spullen terugstuurt. Lossen we dat samen op.

Ontvangst en terug sturen tips
  • Houd de bak netjes, deze gebruik je natuurlijk als retourbak: wel zo makkelijk en milieuvriendelijk
  • Let op dat er ook een tie wrap in zit en een retourlabel, deze plak je meteen over het verzend label

Wat als de betaling mislukt is?

Probeer sowieso ook de link in je mail nog eens te gebruiken. Is het ergens tussen je bank en onze site mis gegaan? Dan raden we je aan om even te chatten met ons.

Tips voor je bak:
  • Laat het schuim of de bubbelfolie erin zitten voor het terugsturen
  • Bewaar de tiewrap goed, deze heb je nodig om de bak terug te sturen
  • Gebruik de bak als opslag wanneer je het product niet gebruikt

Ben je klaar met de klus? Stuur je product terug!

Je hoeft niet zoveel te doen. 

  • Doe je gereedschap weer in de bak
  • Verzegel de bak met bijgeleverde tiewrap
  • Begeef je naar het postpunt en lever het pakket af bij de balie
  • Laat de medewerker van de balie je streepjescode scannen
  • Ontvang een bewijs van verzending en ga lekker terug naar huis!
  • Je order is automatisch afgemeld

Betaal de factuur na 7 dagen, om de 7 dagen

Ongeacht hoelang je huurperiode duurt, je krijgt na 7 dagen je eerste factuur. Deze krijg je zodat je zelf ook nog weet dat je product huur nog actief is bij ons. Ook wanneer je bijvoorbeeld maar 3 dagen huurt, ontvang je na 7 dagen je factuur.

Sluiten Hey,