HeyHo ⬣ Hulp en antwoord voor iedere klus en over gereedschap

HeyHo Hoe vragen: huren

Hoe lang moet ik een product minimaal huren?

Je huurt bij ons een product voor minimaal 24 uur. Vandaar dat je deze eerste dag ook alvast op voorhand betaalt. De gemiddelde dagprijs wordt elke dag lager, dus hoe langer je huurt, hoe voordeliger je uit bent! Het bedrag dat je hebt betaald voor de eerste huurdag wordt uiteindelijk afgetrokken van de eindfactuur. 

Kan ik een product vooraf reserveren?

Ja zeker, dat kan. Ga je volgend weekend verhuizen, en weet je nu al dat je dan een boormachine nodig hebt? Reserveer de boormachine dan nu alvast, zodat we deze voor je apart kunnen leggen en jij zeker weet dat je je nieuwe kapstok direct kunt ophangen.

Waarom kan ik niet meer dan 30 dagen vooraf reserveren?

Je kunt bij ons je product vooraf reserveren, en dat is natuurlijk super handig omdat je er op deze manier altijd zeker van bent dat je het product hebt op het moment dat je het nodig hebt. Er is één maar: wij hebben meerdere klusmaten, en vinden het belangrijk om ze allemaal te kunnen helpen! Daarom hebben wij bedacht dat je maximaal 30 dagen vooraf kunt reserveren. Wel zo eerlijk voor de andere klussers.

Voor mijn klus heb ik een product nodig dat jullie niet aanbieden. Wat kan ik doen?

Wij zijn jouw klusmaten en willen je maar al te graag helpen. Geef je verzoekje door via de chat rechtsonder, een mailtje of een appje, en wij zullen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Wanneer je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je direct een orderbevestiging. Zie je de mail niet? Dan kun je het beste eerst even je spambox checken. Zit de mail daar ook niet in? Dan is er waarschijnlijk is iets misgegaan, sorry! Je kunt het beste even contact met ons opnemen via de chat rechtsonder, een mailtje of een appje, dan kijken we met je mee.

Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat?

Je bestelling wijzigen kan in principe tot 48 uur vóór het moment dat wij je order verzenden. Heb je je bestelling geplaatst voor de volgende dag, of is de verzending om een andere reden al binnen 48 uur? Neem dan toch even contact met ons op, we proberen altijd zo goed mogelijk met je mee te denken.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Oeps! Je hebt iets besteld wat je niet meer nodig hebt. Hopelijk kunnen we je snel helpen met een nieuwe klus. Er zijn verschillende opties wanneer je je bestelling wil annuleren:


... je hebt de verzendbevestigingsmail nog niet ontvangen: ja, je kunt je bestelling nog annuleren. Dit kun je doen in je account. De betaling van de eerste huurdag zal worden teruggestort.

... je hebt de verzendbevestigingsmail al wel ontvangen: nee, je bestelling is al onderweg en je kunt deze dus helaas niet meer annuleren. Je kunt deze het beste weigeren aan de deur. Heb je de besteling al in ontvangst genomen, dan kun je deze het beste direct afmelden en retourneren zodat je alleen huurdag 1 betaalt en dus geen extra factuur meer krijgt.

HeyHo Hoe vragen: betalen

Wanneer moet ik betalen?

Bij ons betaal je geen borg. We vertrouwen jou als vriend! Omdat je minimaal één dag huurt, betaal je deze dag wél alvast tijdens het plaatsen van je order. Daarna ontvang je elke 7 dagen een factuur. Uiteraard wordt het bedrag voor de eerste huurdag, dat je vooruitbetaalt hebt, hier van afgetrokken. 

Welke betaalmethoden heb ik?

Het is bij ons mogelijk om te betalen met iDeal, Incasso en Sofort Banking. Dit gebeurt nooit vooraf bij huurproducten: wij vertrouwen je.

HeyHo Hoe vragen: bezorging

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dit is niet mogelijk. Bij ons gaat alles digitaal én snel. Thuisbezorging is gratis, dus waarom zou je zelf moeite doen?

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Vervelend dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt! Er zijn verschillende opties:


... je hebt de verzendbevestigingsmail nog niet ontvangen: je bestelling is helaas waarschijnlijk nog niet onderweg. Normaalgesproken moet je deze mail altijd uiterlijk op de dag dat je je bestelling verwacht, ontvangen. Is dat niet het geval? Er is misschien iets misgegaan, dus neem even contact met ons op.

... je hebt de verzendbevestigingsmail al wel ontvangen: in deze mail vind je een Track & Trace code. Hiermee kun je opzoeken wanneer je de bestelling zult ontvangen. Duurt het langer dan verwacht, of zie je iets anders geks? Neem even contact met ons op, dan kijken we met je mee.

 

Contact opnemen doe je via de chat rechtsonder of door ons een mailtje of appje te sturen.

Kan ik een tijdvak kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Op het moment dat de bestelling ons magazijn verlaat, neemt DHL het van ons over. Op het tijdstip dat de bestelling bezorgd wordt, hebben wij dus geen invloed. Je krijgt van DHL een mail waarin zij het verwachte tijdvak van levering aangeven; komt dit niet goed uit? Dan kun je via deze mail aangeven dat je de bestelling liever op een ander tijdstip of bijvoorbeeld bij een pakketpunt wil laten bezorgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je je bestelling op werkdagen vóór 16:59u plaatst, zal deze normaalgesproken de volgende dag geleverd worden door DHL. Er zijn natuurlijk altijd kanttekeningen: wanneer het bijvoorbeeld uitzonderlijk druk is bij DHL, kan het een dagje langer duren.

Ik wil in de ochtend beginnen met mijn klus. Wat kan ik het beste doen?

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst, kun je er het beste vanuit gaan dat DHL deze in de middag op de gewenste dag levert. Wil je je klus 's ochtends vroeg al starten? Kies dan voor levering één dag vooraf. De bezorgdag is altijd gratis.

HeyHo Hoe vragen: retourneren

Hoe meld ik het materiaal af?

Om het materiaal af te melden plak je de retour sticker of het retour label op de bak die je ontvangen hebt. Laat het scannen bij een servicepunt van DHL en je order is meteen afgemeld.

Moet ik betalen om het gereedschap te retourneren?

Nee, retourneren is gratis wanneer je het retourlabel gebruikt welke je hebt ontvangen in de HeyHo box.

Ik heb de tiewrap, die nodig is om de doos te sluiten om het materiaal te retourneren, niet meer. Wat moet ik nu doen?

Het is belangrijk dat de doos goed gesloten wordt, zodat jij in ieder geval nooit de schuld kunt krijgen wanneer het product niet meer in de doos zit bij aankomst in ons magazijn. Better safe than sorry: ga op zoek naar een nieuwe tiewrap!

Ik wil de doos naar een DHL punt brengen, maar ik weet niet waar het dichtstbijzijnde punt is. Waar kan ik dit zien?

Ga naar deze site. Hier kun je je postcode of adres invullen. Onder 'Verfijn zoekopdracht' kun je filteren op 'Versturen' en op bijvoorbeeld de openingstijden. Nu vind je alle mogelijke locaties bij jou in de buurt. Wil je je pakket op zondag retourneren? Ook dit is vaak gewoon mogelijk, bijvoorbeeld bij supermarkten! 

Mijn pakket wordt niet aangenomen door het pakketpunt omdat de doos te groot is. Wat moet ik doen?

De grootte van al onze dozen is toegestaan bij alle pakketpunten. De baliemedewerker is er misschien niet zo blij mee, maar zal de doos toch van je moeten aannemen. Probeer het eens met een lieve glimlach!

Kan ik een gekocht product retourneren?

Heb je een product gekocht, maar heb je het toch niet nodig? Ja, retourneren is mogelijk, als de verpakking nog gesloten en de inhoud ongebruikt is. Er zijn twee opties:

...wil je het gekochte product tegelijk met het huurproduct retourneren? Volg dan het retourneerproces van het gehuurde gereedschap. Stuur dus alles gezamenlijk terug, in de bak waarin je de artikelen van ons ontvangen hebt.

...wil je het gekochte product eerder of later dan het huurproduct retourneren? De bak die je van ons ontvangen hebt, heb je natuurlijk nodig om het huurproduct te retourneren. Daarom ga je op zoek naar een doosje dat stevig genoeg is om het gekochte product te retourneren. Eenmaal aangekomen bij het pakketpunt kun je de retourcode gebruiken welke je van ons hebt ontvangen in de Track & Trace mail: deze is namelijk meerdere malen te gebruiken.

In beide gevallen storten wij je geld binnen één week na ontvangst van het product in ons magazijn terug.

Ik wil mijn pakket retourneren bij een PostNL punt, kan dat?

In de box die je van ons ontvangen hebt, bevindt zich een geprint retourlabel. Dit retourlabel is geschikt voor DHL pakketpunten. DHL pakketpunten vind je hier. Wil je je box liever retourneren via een PostNL punt, omdat deze bijvoorbeeld dichterbij is? Dan zul je daar zelf een retourlabel moeten kopen.

HeyHo Klussen: klusvragen

Wat gebeurt er als mijn gereedschap stuk gaat?

Oei! Dat is minder goed nieuws. Afhankelijk van de reden kunnen er verschillende acties plaatsvinden. We leggen deze hier kort uit, maar er zijn altijd uitzonderingen, lees hierover meer in onze voorwaarden. Controleer altijd direct na ontvangst of je apparaat werkt. Werkt het niet? Meld het zo snel mogelijk! Wij gaan op zoek naar een passende oplossing. Gaat het apparaat tijdens de klus kapot, retourneer het dan en wij zullen onderzoeken wat de oorzaak is. Is het apparaat kapot omdat je het niet op de juiste manier hebt gebruikt? Dan ben je ons een nader te bepalen waarde verschuldigd, vaak de nieuwwaarde of dagwaarde van het product.

Ik heb een product gehuurd waar een accu in zit. Is deze volledig opgeladen?

Nee, helaas kunnen wij niet garanderen dat de accu altijd volledig opgeladen is. Daarom raden we je aan om, bij ontvangst van je materiaal, de accu voor de zekerheid direct aan de meegeleverde oplader te leggen. Ook zullen wij altijd een extra accu leveren.

Ik heb een product gehuurd maar er zit geen handleiding bij. Waar kan ik deze vinden?

Dacht je even dat je hond de handleiding heeft opgegeten zonder dat je het doorhad? Geen zorgen, dat is gelukkig niet het geval! Wij dragen graag een steentje bij aan de natuur en vinden het niet verantwoord om een hele boom te verspillen aan het printen van een handleiding. Het is natuurlijk wel belangrijk dat het product op de juiste manier wordt gebruikt: de handleiding kun je downloaden op de pagina waar je het product hebt besteld.

Sluiten Hey,