Klachtenprocedure

Soms gaan dingen niet zoals je verwacht. Je kan dan een klacht hebben over HeyHo of de bestelling die je bij ons geplaatst hebt. Dat vinden wij, logischerwijs, vervelend en willen we daarom op kunnen lossen. 

Kwaliteit en de bijbehorende service zijn voor ons altijd erg belangrijk. We willen altijd dat je tevreden bent, we zijn namelijk je klusmaat en maten naaien elkaar niet. Als jij tevreden bent, dan zijn wij dat ook. We hopen daarmee ook te bereiken dat je enthousiast bent over ons, onze communicatie, verzending en service! Hieronder kun je daarom zien hoe wij een klacht afhandelen. 

Hoe behandelen wij jouw klacht?

  • We zullen zorgen voor een snelle afhandeling, je ontvangt binnen 10 werkdagen een inhoudelijk bericht.
  • We onderzoeken natuurlijk de oorzaak van de klacht.
  • We zullen contact met je opnemen om samen tot een oplossing te komen.
  • We geven opvolging aan de gemaakte afspraken. 
  • We gebruiken jouw (minder goede) ervaring om zo klachten te voorkomen.

Zou u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Sluiten Hey,